سوارکاری

تلاش فدراسیون سوارکاری برای نژاد اسب کاسپین ستودنی است



به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صفری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ضمن قدردانی از سرپرست این فدراسیون درراستای تلاش برای توسعه سوارکاری ، اقدامات صورت گرفته در برگزاری رویدادهای ورزشی مورد توجه قرار داد .

وی در ادامه اظهار داشت: کارهای مثبت و قابل توجهی در فدراسیون سوارکاری صورت گرفته و رویدادهای مختلفی به میزبانی ایران در این مدت برگزار شد که همه نشان از برنامه های توسعه ایی فدراسیون سوارکاری در کشور است.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی حمایت از گونه کاسپین ایرانی را یکی از کارهای بزرگ و موفق فدراسیون سوارکاری دانست و افزود: به دلیل غفلت هایی که در گذشته نسبت به اسب کاسپین وجود داشت ،اروپایی ها توانستند این اسب را به نام اروپا ثبت کنند و خدا را شکر که هم اکنون مسوولان این فدراسیون برای این مهم با برنامه و با قدرت مساله اسب کاسپین را پیگیری می کنند.

وی تعامل وهمکاری مثبت بین منابع طبیعی و فدراسیون سوارکاری را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: براساس همکاری مشترک این دو بخش مقررشده، جنگلهای استان گیلان و مازندران برای احیای گونه اسب کاسپین مورداستفاده قراربگیرد .

محمد صفری درپایان تاکیدکرد : درماههای اخیر خوشبختانه فدراسیون سوارکاری با هدایت علیرضا زندی قدمهای مثبتی در بخش های مختلف این رشته برداشته و ان شالله خبر های خوبی در آینده از این فدراسیون خواهیم شنید.



منبع مهر

نوشته های مشابه