آخرین اخبار

شوک به پرسپولیس با مبلغ رضایتنامه عزت‌اللهی؛ شاه ماهی نقل و انتقالات در گرداب!



به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه وایله بولد دانمارک پس از موافقت با درخواست جدایی سعید عزت‌اللهی مبلغ عجیبی را برای صدور رضایت نامه بازیکن تیم ملی ایران درخواست کرد.

عزت‌اللهی که تنها ۵ ماه از قراردادش با وایله باقی مانده است انتظار داشت صحبت‌های سازنده‌اش با رئیس باشگاه باعث کاهش مبلغ رضایتنامه‌اش شود اما ناگهان جلسه ظهر شنبه مدیران باشگاه دانمارکی با عزت‌اللهی همه چیز را تغییر داد.

وایله به عزت‌اللهی اعلام کرد در جریان پیشنهادات رسمی از پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و درخواست سپاهان را نیز برای جذب این باشگاه دریافت کرده است اما تنها در ازای پرداخت ۱ میلیون دلار حاضر به فروش او خواهد بود. این مبلغ سنگین، سکوت عزت‌اللهی را به همراه داشته است.

عزت‌اللهی در تماس شنبه شب رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جزئیات جلسه با سران باشگاه وایله را توضیح داد. درویش از هافبک تیم ملی ایران خواست مذاکراتش برای گرفتن تخفیف قابل توجه از وایله را ادامه دهد تا در صورت امکان با تخفیف حدود ۸۰ درصدی نسبت به مبلغ اولیه، بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

هافبک تیم ملی ایران تصمیم دارد شنبه هفته آینده هم نشست دیگری با سران وایله برگزار کند تا تصمیم نهایی را برای ادامه فوتبال خود بگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه