آخرین اخبار

اعلام آرای کمیته استیناف در خصوص پرونده استقلال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ 6 اخطار و توهین به مقام رسمی مسابقه از سوی تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر ( هفته نهم ) کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به طرفیت مجید چهاردولی نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ یکصد میلیون تومان بابت دستمزد قراردادی و هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شد، با دقت در محتویات پرونده نظر به اینکه بین طرفین دعوا چند فقره قرارداد تنظیم شده که بابت مبلغ دستمزد یک فقره قرارداد ( 1401-1402 ) یک میلیارد ریال درخواست گردیده و این مبلغ برابر رسید بانکی ارائه شده از سوی باشگاه تجدیدنظرخواه در حق تجدیدنظرخوانده پرداخت گردیده و نسبت به اصالت آن تعرضی وارد نشده است، لذا استحقاقی برای تجدیدنظرخوانده به دریافت دستمزد برقرار نیست و از این رو، مستنداً به ماده 17 آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن نقض دادنامه صادره، حکم به بی حقی تجدیدنظرخوانده صادر می‌گردد. این رأی قطعی است.

در خصوص درخواست سیاوش فرید بازیکن تیم نونهالان ملوان بندر انزلی دائر بر تعلیق باقی مانده محرومیت 3 جلسه‌ای ناشی از دادنامه  این کمیته که مبین تائید کمیته انضباطی در بخش مورد درخواست است. با توجه به اینکه طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، مشارالیه دوران محرومیت خود را گذرانده است لذا درخواست ایشان به انتفاء موضوع تلقی می‌شود. مستندا به مواد 110، 109، 108 مقرات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار رد درخواست نامبرده صادر و اعلام می‌شود این رای قطعی است.

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه نفت مسجد سلیمان نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به استناد ماده 108 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که تیم فوتبال باشگاه مذکور در لیگ دسته یک کشور به لحاظ تخلفات تماشاگران در بازی محروم از برگزاری 2 بازی خانگی و پرداخت جریمه شده اند با توجه به سابقه محکومیت قبلی در فصل جاری، لذا مستنداً به مواد 110، 109، 108 مقررات انضباطی حکم بر رد درخواست متقاضی صادر و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز به طرفیت سید احسان سهیلی مقدم  نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن به محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 900 میلیون ریال باقی مانده مطالبات تجدیدنظرخوانده مبتنی بر قرارداد و هزینه دادرسی در حق تجدید نظرخوانده صادر شد. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 17 آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تائید و اعلام می‌گردد. این رأی قطعی است.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه