اجتماعی > جامعه، شهری

۱۵۳ بوستان منطقه ۱۵ تهران برای روز طبیعت آماده شد



به گزارش ایسنا، هادی صدیقی در تشریح فعالیت‌های ویژه در بوستان های منطقه همزمان با روز طبیعت گفت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و ضیافت الهی؛ علاوه بر اقدامات متداول هرساله؛ با تدارک برنامه‌های معنوی برای تقویت نشاط اجتماعی بهره بردیم و روز طبیعت در بوستانهای منطقه با حال و هوای میهمانی خدا برگزار می شود.

او افزود: بوستان‌های واقع در نواحی هفتگانه منطقه با اقدامات خدمات شهری و فضای سبز آراسته شده و مهیای حضور شهروندان در ایام نوروز و به ویژه روز طبیعت است.

صدیقی در ادامه با اشاره به وجود پنج بوستان بزرگ و فرامنطقه‌ای در این منطقه خاطر نشان کرد: بوستان‌های آزادگان، نرجس خاتون، فدائیان اسلام، خلیج فارس(پامچال) و توسکا به  دلیل وسعت زیاد و امکانات موجود؛ همه ساله پذیرای شهروندان بسیاری بوده و امسال نیز پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم با استقرار نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس در این بوستان‌ها اندیشیده شده تا شهروندان بتوانند روز طبیعت را به سلامت و با ایمنی کامل در این بوستان‌ها سپری کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت:  برپایی نماز جماعت، استقرار نیروهای گشت موتوری خدمات شهری، توزیع کیسه‌ها زباله و … از سایر اقدامات این روز است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه