فوتبال و فوتسال

فوتبال خوزستان توسط مدیران نالایق و غیرفوتبالی نابود شده است



مهرداد جماعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: وضعیت فعلی فولاد نابه‌سامان است و تیم در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برد. پس از کنار گذاشتن آقای گرشاسبی و سر کار آمدن آقای شعبانی تیم دچار تغییرات اساسی هم مدیریت و کادر فنی شده و این تغییرات باعث افت ناگهانی و شدید شد.

وی افزود: حتی با تغییرات در کادر فنی و آمدن ایگناسیو اما مربی اسپانیایی با تجربه نتوانست کمک خاصی به نتیجه‌گیری تیم فولاد کند و همچنان تیم شرایط خوبی ندارد.

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان گفت: به عقیده من وجود مدیران نالایق و غیر فوتبالی در استان خوزستان باعث شده که تیم‌های ما دچار این افت شدید بشوند. وقتی به جدول لیگ نگاه می‌کنیم فقط افسوس می‌خوریم که چه بر سر این فوتبال خوزستان آمده است.

وی ادامه داد: همه ما پیشکسوتان از مسئولان و نمایندگان استان خوزستان می‌خواهیم به این سوءمدیریت‌ها ورود کنند و تیم‌های خوزستانی را از این وضعیت نجات بدهند. مدیران لایق، توانا و دلسوز این فوتبال و این استان باید سر کار بیایند.

جماعتی بیان کرد: یکی دیگر از علت‌های نتیجه نگرفتن تیم فولاد خوزستان بی‌توجهی به بازیکنان بومی و آکادمی است. ما فولاد رو موقعی قدرتمند می‌بینیم که این تیم بیشتر از بازیکنان بومی بسته شود و امید دارم که این اتفاق خیلی رخ دهد.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که فوتبال خوزستان به لحاظ استعداد چیزی کم ندارد. هم بازیکن، هم مدیریت و هم کارشناس داریم و این استعدادها نقطه قوت این استان به حساب می‌آید پس چرا باید مدیرانی وارد این استان شوند که غیربومی و حتی غیر فوتبالی باشند؟ به هر شکل شاید آوردن مدیران غیر فوتبالی و غیربومی یکی از سیاست‌های باشگاه‌ها است که ما خیلی نمی‌توانیم در این انتخاب‌ها دخالت داشته باشیم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: بحث دیگر، ورود دلال‌ها به فوتبال استان و همکاری آن‌ها با تیم‌های خوزستانی است، در این فصل دست دلال‌ها با آوردن بازیکنان درجه ۲ و ۳ به باشگاه‌های استان ما بیش از پیش نمایان شده و به تضعیف تیم‌های خوزستانی ختم شد. یادم می‌آید زمانی که در باشگاه فولاد بودم و دهکردی مدیرعامل بود، اجازه ورود هیچ دلالی را به باشگاه نمی‌داد.

وی اظهار کرد: هم اکنون بعضی از بازیکن‌هایی به فوتبال خوزستان آمده‌اند که به‌نظرم حتی در حد لیگ ۲ هم نیستند. نان دلال‌ها و دست آن‌ها از فوتبال استان ما باید قطع شود و نباید این روال ادامه پیدا کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه