آخرین اخبار

بهترین جوانان ما زیر دست او هستند/ آنچلوتی امید اول و آخر فوتبال برزیل!


به گزارش “ورزش سه”، اندریک در مقطع اولیه دوران حرفه‌ای خود در رئال مادرید با مشکل مواجه شده است، اگرچه دیدا و کافو معتقدند که او تحت هدایت کارلو آنچلوتی پیشرفت خواهد کرد. به گفته دیدا و کافو، قهرمانان جام جهانی 2002 با برزیل، قدرت مدیریت کارلو آنچلوتی می‌تواند اندریک را رئال مادرید را به یک بازیکن بزرگ تبدیل کند.

اندریک در ماه جولای با قراردادی 60 میلیون یورویی از پالمیراس وارد پایتخت اسپانیا شد و قراردادی 6 ساله با قهرمان 15 دوره لیگ قهرمانان اروپا امضا کرد. این بازیکن 17 ساله در این فصل در 9 بازی در تمام رقابت‌ها دو گل به ثمر رسانده است، اگرچه او تنها 107 دقیقه در آن بازی‌ها به میدان رفته است.

آنچلوتی در دوران حضورش روی نیمکت رئال، ایمان خود را به بازیکنان جوان نشان داده است و بازیکنانی مثل جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو همگی تحت هدایت او در حال پیشرفت هستند.

بهترین جوانان ما زیر دست او هستند/ آنچلوتی امید اول و آخر فوتبال برزیل!

کافو، که 119 بازی برای میلان زیر نظر آنچلوتی انجام داد، معتقد است که اندریک مربی مناسبی برای پیشرفت دارد: «آنچلوتی مربی بزرگی است و در پرورش بازیکنان جوان واقعاً خوب است. او واقعاً در مدیریت رختکن مهارت دارد. بازیکنانش را درک می‌کند و می‌داند چه زمانی برای بازی دادن به آنها مناسب است یا چه زمانی باید روی نیمکت بمانند. برای کسی مثل اندریک، کارلو مانند پدری خواهد بود که بهترین توصیه‌ها و راهنمایی‌ها را می‌کند.»

دیدا، گلر سابق میلان، نیز موافق کافو است: «همه ما کارلو آنچلوتی را می‌شناسیم، او می‌داند که چگونه ستاره‌ها و قهرمانان بزرگ تیمش را مدیریت کند. او می‌داند که چگونه این بچه‌ها را پرورش دهد، حتی اگر در یک تیم بسیار بزرگ مثل رئال مادرید باشند. این مطمئناً برای اندریک اتفاق بسیار خوبی است. ما امیدواریم که او عملکرد خوبی در رئال داشته باشد زیرا او یک برزیلی است و پیشرفت او به سود فوتبال ملی خواهد بود. امیدواریم کارلو مثل همیشه کارش را به بهترین شکل انجام دهد. چشم امید ما به او است و معتقدم هرچند او مربی سلسائو نشد اما هنوز به طور مستقیم در رشد فوتبال برزیل نیز نقش خواهد داشت.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه