سایر ورزش ها

برگزاری نشست‌های تخصصی با کادر فنی تیم های اعزامی به هانگژو



به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست با شمشیر بازی که علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون و قربانی مربی تیم ملی سابر حضور داشتند محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی از شمشیر بازی بعنوان یکی از رشته هایی یاد کرد که می تواند در این بازیها خوش بدرخشد.

در ادامه پورسلمان ضمن اشاره به عملکرد تیم ملی شمشیر بازی در رقابت های اسپانیا و درخشش نمایندگان کشورمان عنوان داشت در آسیایی هانگژو تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و چین مدعیان اصلی این رشته هستند و شمشیر بازی با حداکثر توان راهی این آوردگاه مهم در دو بخش بانوان وآقایان خواهد شد.

قربانی مربی تیم ملی سابر نیز گفت: ملی پوشان از انگیزه بالایی خوردار هستند و در صورت حمایت مسئولین می توانیم افتخار آفرین باشیم.

در ادامه نشست تیم ملی تیراندازی برگزار شد که ناصر رسولی مدیر تیم های ملی به همراه نصر اصفهانی،جعفر زاده و طالبی از مربیان تیم های ملی حضور داشتند که در ابتدا سرپرست مرکز نظارت ضمن اشاره به نتایج جهانی باکو افزود، نتایج تیراندازان در باکو می تواند کمک موثری به مربیان جهت تعیین میزان آمادگی ملی پوشان و بررسی وضعیتشان داشته باشد.

رسولی مدیر تیم های ملی عنوان داشت:پتانسیل تیراندازی برای مدال آوری بسیار بالاست و می توانند تاریخ ساز شوند،نصر اصفهانی مربی تیم ملی طپانچه نیز عنوان داشت به دنبال شناخت نفرات نهایی اعزامی به هانگژو بوده اما مشکلات و دغدغه های بسیاری در این مسیر وجود دارد بعنوان مثال در جهانی باکو تنها تیم حاضر در این مسابقات که مشکل کمبود تجهیزات استاندارد داشت ما بودیم که در ادامه مسیر باید این مشکل حل شود،نبود روانشناس و کمبود دیدارهای تدارکاتی و حضور در رقابت های بین المللی و کمبود تجهیزات از موارد دیگر مورد اشاره مربیان در این نشست بود.

در ادامه نشست فدراسیون اسکیت با حضور بخارایی دبیر فدراسیون و هنر جو مدیر تیم های ملی برگزار شد که دبیر فدراسیون ضمن اشاره به حضور خوب اسکیت بازان در رقابت های هلند ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین وزارت و کمیته برنامه های فدراسیون در چنین مواردی ادامه یابد و ضمن اشاره به اعزام های تیم های ملی فری استایل و سرعت به دو مسابقه کاپ آزاد ایتالیا عنوان داشت این رقابت ها می تواند میدان خوبی برای افزایش آمادگی و تجارب ملی پوشان باشد.

همچنین هنر جو مدیر تیم های ملی اسکیت عنوان داشت تاکید ما در اسکیت روی سرعت است و موفقیت در این رشته باعث ارتقا آن خواهد شد و در آلمان مسابقات سرعت برگزار و در صورت حضور می توانیم به جمع بندی نهایی در این زمینه برسیم.

در این نشست ها تیماجی کارشناس مرکز سنجش آکادمی عنوان داشت انتظار داریم تا کادر فنی در زمان مناسب تعیین شده نفرات خود را مورد تست آمادگی جسمانی قرار بدهند و مرکز سنجش آماده میزبانی این عزیزان است تا ملی پوشان مرحله به مرحله تا زمان اعزام به هانگژو به آمادگی مطلوب رسند.
در این نشست تابع،فتاحیان، عبدالهی، کوهی، موسوی و تیماجی نیز حضور داشتند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه