آخرین اخبار

آمدم تا از شرافت و مردانگی بازیکنانم تشکر کنم!


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دو تیم تراکتور و نساجی مازندران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: همان طور که شرایط تیم را می‌دانید تحت فشار هستیم. با تعداد بازیکن کم یک مقدار کار سخت است و تحت فشار هستیم. تعدادی محروم و مصدوم داریم و نیاز داریم زودتر برگرددند و چهار روز دیگر با تیم نوبهار ازبکستان بازی داریم. من به نشست خبری آمدم تا از بازیکنان، شرافت، غیرت و مردانگی آن‌ها تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم، شرایط ما نرمال پیش می‌رفت و حتی موقعیت روی تیم مقابل انجام دادیم. تراکتور تعداد بیشتری بازیکن دارد، اما ما در این مسئله دستمان بسته است. تا دقیقه ۳۱ شرایط به نفع ما بود و خوب بازی می‌کردیم. حالا هم اگر اجازه دهید تا دقیقه ۳۱ بازی من صحبت کنم و در مورد ادامه بازی صحبت نمی‌کنم. فقط به صحنه‌ای که ما گل دریافت کردیم اشاره می‌کنم. در مورد ۳۰ دقیقه اول بازی اگر سوالی دارید من می‌توانم صحبت کنم.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه