آخرین اخبار

افشاگری مربی اسپانیایی از سقوط مس کرمان | کالی مدیران باشگاه را تهدید کرد



 به گزارش همشهری آنلاین، مس کرمان که بعد از مدت‌ها به حسرت بازگشت به لیگ برتر پایان داده بود، خیلی زود بار دیگر به لیگ آزادگان سقوط کرد. اکنون کالی مربی اسپانیایی فصل گذشته این تیم که اکنون بار دیگر در رده پایه‌های اتلتیکومادرید کار را دنبال می‌کند، به ماجراهایی که منجر به سقوط این تیم شد، پرداخت.

وی در ابتدای صحبت‌هایش با گلایه گفت: چیزهای زیادی در دل دارم که می‌خواهم درباره شکست‌های فصل گذشته توضیح دهم، که مطمئنم هواداران از قبل از بسیاری از آنها آگاه هستند.  من ابتدا بعد از صحبت با آقای فرزاد سرمربی به پروژه مس کرمان ملحق شدم، فهمیدم که او خیلی به تیم علاقه دارد و برنامه‌های زیادی برای موفقیت دارد، بنابراین می‌خواستم در این چالش جدید حضور داشته باشم. ما یک برنامه منسجم داشتیم.

کالی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته برای این مسیر گفت: این طرح شامل استفاده از ترکیبی از بازیکنان داخلی و خارجی برای ایجاد تعادل برابر, برای پیشرفت در پست‌هایی که کمبود بازیکن داشتیم بود. پس از صحبت با مدیرعامل در جلسه قرارداد، مطمئن شدم که آنها با برنامه‌های آقای فرزاد (حسین‌خانی) موافق هستند و به حضور در محل باشگاه کرمان خوشبین بودم. البته خیلی زود پس از پیوستن متوجه شدم که برخی افراد آنطور که می‌گویند نیستند و باید آنها را در عمل ارزیابی کنیم.

وی با انتقاد نسبت به شیوه شکل گرفته در مسیر موفقیت تیم گفت: کاستی‌های مدیریتی در برخورد با مسائل ساده روزمره به من نشان داد که حرف و دلشان یکی نیست. مشکلاتی مانند سفر تیم در بازی‌های خارج از خانه، مانند سفر نه به عنوان تیم، بلکه در بسته‌های کوچک ۴ تا ۵ تایی باعث شد احساس کنم هدفی وجود دارد که روحیه تیمی ما را خراب کند و در تیم ایجاد شکاف کند. احساس کردم عمدی نیز در کار بود، به خصوص در جذب بازیکنان جدید. ما فصل را بدون مهاجم بازی کردیم.

 
وی ادامه داد: من شخصاً مهاجمان و بازیسازهای زیادی از آمریکای لاتین را بررسی کرده بودم، اما مدیریت نتوانست آنها را به دست آورد. حتی یکی از آنها می‌توانست حداقل ۳ امتیاز اضافی در طول لیگ برای ما کسب کند و مس در اولین بازگشتش به لیگ برتر پس از سال‌ها از نبرد سقوط جان سالم به در می‌برد. در میان اعضای تیم نسبت به رفتارهای مدیریت وقت مس کرمان جناب آقای کهندل یک حس مشترک وجود داشت و کوتاهی‌های عمدی به همین جا ختم نشد. در مورد پاداش و دستمزد بازیکنان نیز مشکلاتی وجود داشت.

مربی اسپانیایی فصل گذشته مس کرمان در پایان تهدید کرد مطالبات خود را از طریق فیفا پیگیری خواهد کرد و عواقب آن برعهده مدیرانی است که نسبت به آن بی‌توجهی بوده‌اند: به شخصه بعد از چند ماه دوری از خانواده و کشورم هنوز بیش از ۶۵ درصد حق الزحمه خودم را نگرفته‌ام و این در حالیست که مبالغ دریافتی‌ام به صورت ریالی بود. با توجه به اینکه با تمام وجود و عشق به هواداران نارنجی به کرمان آمدم، دلم می‌شکند. در حال حاضر مطمئن هستم که اقدامات قانونی صحیح برای دریافت حقوق واقعی من دیر یا زود انجام خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه