سوارکاری

باشگاه‌های سوارکاری قم از ظرفیت بالایی برخوردار هستند



به گزارش خبرنگار مهر، رضا زندی پیش از ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری قم که در سالن شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد اظهار داشت: باشگاه‌های خوبی در رشته مفرح سوارکاری در استان قم فعال است که این باشگاه‌ها از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند از این رو باید حمایت شوند و بین آن‌ها و هیأت سوارکاری قم تعامل صورت گیرد.

سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: هیأت سوارکاری قم کمبودهایی دارد و ما در فدراسیون آمادگی داریم که برای رفع این کمبودها اقدام کنیم.

وی بیان کرد: پیشکسوتان خوبی در رشته سوارکاری در قم داریم که باید از تجربه آن‌ها در این حوزه استفاده شود تا در نهایت شاهد حال خوب سوارکاری استان قم باشیم.

زندی گفت: با توجه به موقعیت خاص استان قم هیأت سوارکاری این استان در سال‌های گذشته به صورت مطلوب از نگاه فدراسیون کار کرده اما در بحث آموزش همگانی و آموزشی تلاش‌هایی که شده مطلوب نبوده اند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری افزود: هیأت سوارکاری قم باید در زمینه آموزش داوران، مربیان و بانوان اقدامات بهتری انجام دهد و در کمیته‌های خود از افراد توانمند استفاده کند تا جایگاه سوارکاری قم در سطح کشور بیشتر ارتقا یابد.

وی گفت: با توجه به نزدیکی قم به مرکز کشور و استان اصفهان هیأت سوارکاری این استان باید از ظرفیت‌های موجود در رشته‌های هنرهای رسمی، استقامت، پرش و کورس بهاره و پاییزه استفاده کند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری عنوان کرد: با توجه به موقعیتی که در سوارکاری استان قم داریم باید حمایت ویژه ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان نسبت به این رشته صورت گیرد چرا که سوارکاری توصیه شده پیامبر و مقام معظم رهبری است و باید سطح آن را ارتقا دهیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه