فوتبال و فوتسال

پرسپولیس با هواداران قدرتمندتر می‌شود/ بازیکنانم عالی کار کردند



به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از برد چهار بر دو پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: همانطور که دیدید با حضور هواداران می‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. با وجود سرمای هوا آمدند و وقتی عقب بودیم هم ما را رها نکردند. قدرتی که آنها می‌دهند همیشه پرسپولیس را قوی‌تر می‌کند.

سرمربی پرسپولیس افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمرکز خودشان در بین دو نیمه حفظ کردند و در نیمه دوم همان کاری که دقیقا خواستیم انجام دادند.

او درباره جذب مهاجم مدنظر خود تاکید کرد: حرف‌هایی که بین من و آقای درویش مطرح می‌شود درون سازمانی است و دوست ندارم این صحبت‌ها را در بیرون بیان کنم.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اهمیت بازی با استقلال تهران خاطرنشان کرد: امروز فقط در مورد دیدار با فولادصحبت کنیم چون خیلی خوب بودیم و خیلی خوشحالیم. از فردا می توانیم در مورد دربی صحبت کنیم.

او درباره لقب «پرسپولیس زلزله» که بار دیگر از سوی تماشاگران این تیم در ورزشگاه بیان شد، گفت: منم خودم را جای هواداران بگذارم. من هم جای آنها بودم از عملکرد آنها خیلی راضی بودم. چنین لقب هایی مسؤولیت ما را بیشتر می کند. این لقب ۳۰ سال پش داده شده و الان هم می گویند وظیفه م را سنگین تر می ‌کند. هر بازی می خواهیم بهتر باشیم.

ویه را روی اعلام هر چه زودتر زمان دقیق دربی با دیگر تاکید کرد و گفت: قبل از بازی هم گفتم بهتر است تاریخش مشخص شود.

ویه را درباره اینکه به نظر می رسد باید به جای آبادان برزیلته دیگر به پرسپولیس چنین لقبی را داد عنوان کرد: بعد از بازی با ذوب آهن هم گفتم شانس هایی که در این بازی داشتیم می توانستیم پنج شش گل هم بزنیم. باید بیشتر روی گل زدن کار کنیم. ما امروز چهار گل زدیم و باز هم می توانستیم موفق شویم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره محبوبیت به وجود آمده برایش گفت: مربیان بزرگی مثل گل محمدی و برانکو در پرسپولیس بوده اند و نباید کسی را با فرد دیگری مقایسه کرد. در برزیل هم با مربیان بزرگی کار کردم اما من از آقا یحیی خیلی چیزها یاد گرفتم. او مثل معلم من بوده است. وقتی به برزیل رفتم او از من خواست برگردم و هدایت تیم را بر عهده بگیرم. خود را با مربیان بزرگ قبلی مقایسه نمی کنم و می خواهم فقط رزومه خوبی از خودم جا بگذارم.

سرمربی سرخپوشان درباره اشتباهات فردی علیرضا بیرانوند در این دیدار تصریح کرد: نظرم با شما یکی نیست. فولاد روی توپ های ارسالی  خیلی خوب کار می کند. بیرانوند رهبر بزرگی است وقتی داخل رختکن می آید و حمایت تمام تیم را همیشه دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه