آخرین اخبار

وقتی فولاد با من قرارداد بست در رتبه‌های پایین جدول بودیم



به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان ایگناسیو مارتینز پس از شکست 2 بر صفر تراکتور مقابل فولاد در نشست خبری، اظهار داشت: شروع بازی خوبی نداشتیم. می‌دانیم تراکتور تیمی است که زمانبندی خوبی در داخل زمین دارد. بین 2 نیمه با بازیکنانم صحبت جدی کرده و تغییراتی ایجاد کردیم.

وی افزود: گل شاهین توکلی که با تصمیم داور خطا اعلام شد می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند و شاید نتیجه را هم تغییر دهد. ساسان انصاری هم در ادامه 2 موقعیت خیلی خوب داشت. لحظه‌ها خیلی برای ما مهم است که نتوانستیم استفاده کنیم. به تیم تراکتور هم تبریک می‌گویم. آنها 2 گل زدند و مستحق برد بودند.

سرمربی فولاد درمورد مشکلات ساختار دفاعی و هجومی این تیم در  زمان تحویل گرفتن آن و اینکه چه زمانی می‌تواند این مشکلات را حل کند، گفت: هیچ بهانه‌ای ندارم. وقتی فولاد با من قرارداد بست، در رتبه‌های پایین جدول بودیم، هم شانس داشتیم و هم با زحمت بچه‌ها توانستیم 2 بازی را ببریم. می‌دانیم که شما(خبرنگاران حاضر در نشست خبری) حرفه‌ای هستید و آنالیز خوبی از بازی فولاد و آلومینیوم داشنید. باید این را هم در نظر بگیرید که مقابل شمس آذر یک بازی جانانه انجام دادیم. هرچند از نظر دفاعی مشکل داریم و باید خیلی محکم شویم تا نتایج خوبی بگیریم.

مارتینز درخصوص مسن بودن فولاد، توضیح داد: امروز چند بازیکن جوان را بازی دادم که تا پنجره نقل و انتقالات، بهترین‌ها هستند. در آن زمان با باشگاه جلسه می‌گذاریم و باید تصمیماتی را بگیریم. الان بهترین تیم را دارم و باید با همین بازیکنان بجنگیم. مقابل استقلال هم با همین نفرات بازی می‌کنیم.

وی درخصوص دلیل بازی نکردن محمد عباس‌زاده مقابل تراکتور، عنوان کرد: او در هفته گذشته دچار مصدومیت کوچکی بود که ترجیح دادم بازی نکند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه