آخرین اخبار

دروازه‌بان تیم ملی لباس تراکتور پوشید(عکس)


کد خبر : 1946964 |
06 تیر 1402 ساعت 15:12 |
5.8K بازدید |

0
دیدگاه

باشگاه تراکتور تبریز رسما از دروازه‌بان جدید تیمش رونمایی کرد.

دروازه‌بان تیم ملی لباس تراکتور پوشید(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، حسین پورحمیدی که طی دو سال اخیر به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور راهی آلومینیوم اراک شده بود، بخاطر باقی ماندن سه فصل دیگر از قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی و بنابر نظر مثبت پاکو خمس به این تیم بازگشت تا جانشین محمدرضا اخباری شود و شماره یک تی‌تی‌ها را بر تن کند.

باشگاه تراکتور که سه شب قبل رسما حسین پورحمیدی را به‌عنوان دروازه‌بان جدیدش معرفی کرده و از بازگشت این دروازه‌بان تیم ملی به تبریز خبر داده بود، رسما امروز معارفه این بازیکن را انجام داد.

حسین پورحمیدی که سه فصل فوق‌العاده در آلومینیوم اراک داشته و نمایش درخشانی درون دروازه این تیم ارائه کرده و در دو اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز حضور داشته و در تورنمنت کافا نیز به میدان رفته بود، حالا شرایط جدیدی را با انتقال به باشگاه پرهوادار تراکتور تجربه خواهد کرد و بدون تردید می‌تواند تبدیل به یکی از چهره‌های شاخص این تیم در فصل جدید شود.

پورحمیدی که روز گذشته در تمرین تراکتور حضور نداشت، امروز به تبریز سفر کرد و در محل این باشگاه حضور یافت تا رسما لباس شماره یک این تیم را بر تن کند و معارفه او برگزار شود تا به جمع شاگردان خمس در محل تمرین اضافه شود.

1891743
1891744

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه