آخرین اخبار

هندی‌ها از نساجی عذرخواهی کردند


به گزارش خبرگزاری فارس،  در پی عدم صدور ویزای علا عباس مهاجم عراقی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، ظهر امروز مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی در هتل محل اقامت تیم فوتبال نساجی حاضر شد و با صادق درودگر دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار آنیل کامات نماینده فدراسیون هند نیز مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی را همراهی کرد و این دو از مدیرعامل باشگاه نساجی به دلیل عدم صدور ویزای علا عباس عذرخواهی کردند.

در حاشیه این دیدار صادق درودگر اعلام کرد با وجود اتفاق رخ داده باشگاه نساجی بهترین میزبانی را از نماینده فوتبال هند در تهران انجام خواهد داد تا محیط فوتبال فضای دوستی ، مودت و‌ آرامش  باشد. او به هندی‌ها اعلام کرد: مطمئنا در زمین‌فوتبال باید حرف های خود را برای موفقیت بزنیم.

همچنین مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی از دلایل میزبانی نساجی در تهران از رقبای آسیایی سوال کرد که درودگر گفت: قرار است در یک استادیوم بزرگ و بین المللی که بازی های بزرگ و ملی ما در آن برگزار می شود از نمایندگان آسیایی میزبانی صورت بگیرد.

درودگر همچنین در ادامه تاریخچه فوتبال باشگاه نساجی را ارائه  و آرزو‌ کرد فوتبال، دوستی دو‌ ملت را اضافه کرده ‌و ‌دیگر شاهد عدم صدور ویزا برای هیچ‌ملتی نباشیم.

در پایان این دیدار مدیرعامل باشگاه نساجی، هدایایی را به مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی و نماینده فدراسیون این کشور اهدا کرد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع فارس

نوشته های مشابه