آخرین اخبار

بهترین خبر برای گواردیولا در سه سیلاب: دی بروینه!


به گزارش “ورزش سه”، با تماشای عملکرد چشمگیر کوین دی‌بروینه در جریان پیروزی ۴-۲ منچستر سیتی مقابل کریستال پالاس در روز شنبه، به سختی می‌توان باور کرد که او ۵ ماه اول فصل لیگ برتر را به دلیل دوران نقاهت پس از عمل جراحی همسترینگ از دست داده است.

هافبک بلژیکی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل برای ارلینگ هالند فرستاد. بازگشت او به فرم در زمان بسیار خوبی برای سیتی رخ می‌دهد چرا که آنها برای چهارمین بار متوالی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند و رقابت در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم ادامه دارد.

دی‌بروینه‌ پس از بازی به TNT Sports گفت:‌ «به دلیل مصدومیت‌ها و ریکاوری از آنها، فصل بسیار غیرعادی بود. گاهی اوقات احساس خوبی دارم و گاهی اوقات کمی استرس و فشار  را احساس می.کنم. سعی کردم خودم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم. من سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم کار را به بهترین شکل انجام دهم و به‌نظرم امروز کارم را خوب انجام دادم.»

گل اول او در دقیقه ۱۳ با ضربه‌ای فوق‌العاده به گوشه بالای دروازه به ثمر رسید. پس از این گل پپ گواردیولا با او خوشحالی کرد و او را در آغوش گرفت. در دقیقه ۷۰ هم او دبل خود را تکمیل کرد و صدمین گلش را با لباس سیتی به ثمر رساند.

گواردیولا پس از بازی گفت: «در نیمه اول اشتباهاتی انجام دادیم، اما برگشتیم و به لطف گل و پاس‌های کوین دی‌بروینه و بقیه کارهایش پیروز شدیم. ما بازی را با او بردیم.
نمی‌دانستم که او از گلزنی بیشتر از پاس گل دادن لذت می‌برد. بدون شک او نتیجه مسابقات زیادی را برای ما تعیین کرده است.»

2008032

تنها کول پالمر از چلسی (۱۷ تاثیرگذاری در گل) و داروین نونیز از لیورپول (۱۵ تاثیرگذاری در گل) در سال ۲۰۲۴ بیشتر از دی‌بروینه که سه گل زده و ۱۱ پاس گل داده، در گل‌های تیم‌شان مشارکت داشته‌اند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه