دسته‌بندی نشده

دستگیری سودجویانی که آرد سهمیه‌ای را به قیمت آزاد می‌فروختند/ کشف ۳۵ تن آرد



به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی با اعلام این خبر، گفت:‌ در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی و درپی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تهیه و فروش سهمیه آرد در بازار آزاد کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اطلاعات کلانتری ۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و رصدهای اطلاعاتی یک کارگاه تولیدی موادغذایی و رستورانی را در محدوده شهرستان پاکدشت به عنوان محل دپوی این اقلام مورد شناسایی قرار دادند. 

وی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات، گفت: ماموران روز گذشته در پوشش دو تیم عملیاتی به محل این کارگاه اعزام شده و پس از ورود به کارگاه اقدام به  بازرسی از آن کردند  که در جریان آن ۳۵ تن آرد یارانه‌ای عرضه خارج از شبکه را از این محل کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این خصوص شش تن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر خرید سهمیه آرد دولتی و فروش آن به قیمت بازار آزاد اعتراف کردند. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه