آخرین اخبار

اراده ای برای بردن نیست/ ادعای شگفت‌انگیز نوری شاهین علیه بازیکنان دورتموند!


به گزارش “ورزش سه”، نمایش بروسیا دورتموند در برابر آگسبورگ بار دیگر معماهایی را به وجود آورد. دلایل ناکامی و مقصران احتمالی به سرعت مشخص شدند، اما بسیاری از توضیحات هنوز ناکافی هستند. یک جمله از نوری شاهین توجه‌ها را جلب می‌کند. 

کسی که بازی بروسیا دورتموند را در بعدازظهر شنبه در آگسبورگ تماشا کرد، به سختی می‌توانست تصور کند که بخش عمده‌ای از این تیم کمتر از پنج ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان به میدان رفت.

در تلاش برای توضیح عملکرد ناامیدکننده دورتموند نوری شاهین بارها از واژه « اراده و هوشمندی در بازی» استفاده کرد و براندت نیز اشاره داشت که از مالکیت توپ به خوبی سود نبردند.

اراده ای برای بردن نیست/ ادعای شگفت‌انگیز نوری شاهین علیه بازیکنان دورتموند!

آیا این فقط یک بهانه نیست؟

در دورتموند عوامل زیادی به عنوان ناکامی جمع شده‌اند البته شروع پرنوسان فصل تنها به امره جان، که اخیراً مورد انتقاد قرار گرفته، مربوط نمی‌شود، هرچند که کاپیتان دورتموند بار دیگر در گل پیروزی آگسبورگ عملکرد خوبی نداشت. این فقط به نوری شاهین، سرمربی جدید، هم مربوط نیست، حتی اگر او در بازی برابر رئال مادرید به شدت اشتباه کرد و تعویض اشتباهی داشت.

می توان تقصیر را به مصدومیت های متعدد نسبت داد که تیم از زمان آماده‌سازی فصل مکرر و اکنون با فراوانی نگران‌کننده‌ای دچار آن شده است اما این نیز به عنوان تنها توضیح خیلی ساده خواهد بود.

2101086

ادعای عجیب سرمربی

شاهین پس از بازی با یک اظهار نظر غیرمنتظره توجه‌ها را جلب کرد: «در نهایت دیگر بحث تاکتیک نیست، بحث دفاع از دروازه خود است. بحث نشان دادن اراده برای پیروزی در نبردهاست و در این زمینه ما به وضوح مشکل داریم.»

این حرفی ویرانگر از سرمربی دورتموند است، زیرا صرف نظر از فرم نامطلوب بازی، بدشانسی، ناتوانی، مصدومیت ها، ضعف در بازی‌های خارج از خانه و یا هر دلیلی که برای یک شکست ذکر شود، کمبود تلاش و اراده هرگز نباید و نمی‌تواند بخشی از آن باشد!

اگر در هفته‌های آینده این تصور تقویت شود که برخی بازیکنان نه تنها نمی‌توانند بلکه نمی‌خواهند تیم موفق شود، دورتموند بزرگ‌ترین سرمایه خود را از دست خواهد داد: هوادارانش.

2101084

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه