آخرین اخبار

توافق جهانگردِ گلزن با پرسپولیس | آشنایی با گزینه جدید قرمزها در نوک حمله



به گزارش همشهری‌آنلاین، کایسدو در ۳۵سالگی، در آخرین تجربه فوتبالش در لیگ عربستان دیده شده اما قبل از آن، پیراهن تیم‌های معتبری را در فوتبال اروپا به تن داشته است. آیا این مهاجم در نهایت، نیاز مبرم تیم یحیی به گلزنی را برطرف خواهد کرد؟

رقیب ته‌وز و آدبایور

منچسترسیتی، نخستین باشگاه بزرگ در زندگی این مهاجم بود. فیلیپه کایسدو در اوج جوانی به بازل سوئیس رفت و در این باشگاه، مورد توجه چند تیم مطرح قرار گرفت. او به سیتی ملحق شد و آبی‌های منچستر برای خریدش ۷میلیون یورو هزینه کردند. ترافیک شدید خط حمله باشگاه در حضور ستاره‌هایی مثل آدبایور و ته‌وز راهی به جز قرض دادن او پیش روی تیم انگلیسی نگذاشت. کایسدو سپس به‌صورت قرضی به اسپورتینگ رفت و موفق نشد برای این تیم گلی به ثمر برساند.

متخصص گلزنی در لالیگا

کایسدو در لالیگا، عملکرد بسیار خوبی داشته است. در حقیقت به‌نظر می‌رسد سبک بازی او بیشتر از هر جای دیگری با لالیگا سازگار است. این بازیکن در ترکیب لوانته در یک فصل لالیگا ۱۳گل زد و باشگاه تصمیم گرفت قرارداد قرضی‌اش را دائمی کند. همین باشگاه به محض مواجه شدن با پیشنهاد خوب لوکوموتیو، این بازیکن را فروخت و سود زیادی به‌دست آورد. کایسدو در جوانی به لیگ روسیه رفت و ۳سال در این لیگ حاضر بود. او پس از آن دوره، به الجزیره امارات رفت و در ۱۸بازی، ۵گل با لباس این تیم زد. کایسدو دوباره به لالیگا برگشت و این بار ۳فصل خوب دیگر در اسپانیول داشت. او در این فصل ۲۴بار موفق به گلزنی برای این تیم اسپانیایی شد.

مرد محبوب لاتزیو

پس از درخشش در اسپانیول، کایسدو مورد توجه لاتزیو قرار گرفت و ۴فصل هم در این تیم بازی کرد، ۴فصلی که ۱۳۹بازی و ۳۳گل در آن رقم خورد. او در ورزشگاه المپیکو، بازیکن محبوبی به شمار می‌رفت و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت. کایسدو نشان داد که می‌تواند در فوتبال ایتالیا هم درخشش قابل توجهی داشته باشد.

تجربه‌ای که جواب نداد

حضور کایسدو در جنوا پس از ترک لاتزیو، تصمیم جالبی نبود. او بعد از یک نیم فصل، به اینتر پیوست و در این تیم هم فقط ۳بازی انجام داد. ابها در لیگ عربستان، آخرین تیم این بازیکن تا امروز بوده است، مهره‌ای که حالا در یک قدمی پیوستن به لیگ برتر ایران قرار دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه