آخرین اخبار

نتوانستیم از شانس‌هایمان استفاده کنیم/ در این بازی انتخاب‌های کمتری نسبت به نیم‌فصل اول داشتیم


اوسمار ویه‌را پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: نیمه اول تقریباً بازی یکسانی بود، ولی تیم آلومینیوم توانست فضا‌هایی پیدا کند. ما هم شانس‌هایی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، ولی متأسفانه نشد.

وی ادامه داد: بین نیمه با صحبت‌هایی که داشتیم در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم موقعیت‌های خلق کنیم، ولی متأسفانه گل نشد و حریف از فرصت‌ها استفاده کرد و به ما گل زد. ما باید در بازی‌های آینده بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و گل بزنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره دلایل انتخابش به‌عنوان سرمربی این تیم گفت: من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم؛ باشگاه هیئت مدیره و مدیر و بازیکنانی حرفه‌ای دارد که کار می‌کنند. رابطه خوب من با بازیکنان هیچ ربطی به اینکه من به‌عنوان سرمربی انتخاب شدم، ندارد. انتخابم به خاطر این بود که من یک سال و نیم کنار تیم بودم و قرار است همان کار را ادامه دهیم. به نظرم این سؤال را باید از مدیرعامل و هیئت مدیره بپرسید.

اوسمار راجع به دلایلش برای تمرین برخی بازیکنان بعد از بازی و اینکه آیا این موضوع ربطی به تنبیه بازیکنان داشته است یا خیر، گفت: هیچ ربطی به تنبیه ندارد. اتفاقاً من خیلی از بچه‌ها راضی بودم و دوست دارم بیشتر خودشان را نشان دهند، چون توانایی‌اش را دارند. این کار به خاطر برنامه‌ای بود که از قبل داشتیم.

وی تصریح کرد: پنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس بسته بود، اما ما امیدوار بودیم در دقایق آخر باز شود و بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم و به همین خاطر هم بازیکنان جدید را با خودمان آوردیم. در این بازی انتخاب‌های کمتری نسبت به نیم‌فصل اول داشتیم. دو بازیکن خوب‌مان سرلک و عمری را از دست دادیم و هیچ بازیکنی هم نتوانستیم برای این بازی اضافه کنیم. این بازی گذشت، اما باید باشگاه هم تمام تلاشش را به کار بگیرد تا برای بازی با تراکتور همه بازیکنان را در دسترس داشته باشیم.

ادامه دارد…

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه