فوتبال و فوتسال

نیکفر: کسی نباید سپاهان را دست کم بگیرد/ امیدوارم پیروز شویم



به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید شامگاه پنج‌شنبه ۲۶ بهمن در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم قرار بگیرند.

منوچهر نیکفر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی مهمی را در پیش داریم و تیم الهلال یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر در آسیاست و امیدوارم با حمایت‌های هوادارانمان بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

او ادامه داد: درست است که الهلال تیم قوی به شمار می‌رود اما ما هم سپاهان هستیم و کسی نباید این تیم را دست کم بگیرد و امیدوارم نتیجه خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم. سپاهان در این بازی نماینده مردم ایران است و امیدوارم دل مردم پس از پایان بازی شاد باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی از این دیدار گفت: روز گذشته (سه شنبه ۲۴ بهمن) ناظر بازی و افسران امنیتی AFC از ورزشگاه بازدید به عمل آوردند و توصیه‌های لازم را به ما کردند. خدا را شکر شرایط برای میزبانی از این دیدار مهیا است.

نیکفر افزود: همه دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را با ما داشته اند. در تعطیلات نیم فصل اردوی خوبی را در کشور قطر برگزار کردیم و در هر ۳ بازی تدارکاتی پیروز شدیم و این دیدارها باعث شد تا سرمربی تیم نقاط ضعف و قدرت بازیکنان را تشخیص دهد، اکنون هم از لحاظ روحی و جسمی بازیکنان در بالاترین سطح ممکن هستند.

او تصریح کرد: ما دیگر نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را به لیست خود برای بازی‌های آسیایی اضافه کنیم و پرونده نقل و انتقالاتی ما با جذب «عیسی عباس» در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید. بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد تا آنها را جذب کنیم اما تمام نفرات به خواست مورایس به تیم اضافه می‌شوند و امیدوارم جذب عیسی عباس خرید خوبی برای سپاهان تلقی شود.

مدیرعامل سپاهان خاطرنشان کرد: ۵ بازیکن سپاهان در تیم ملی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور داشتند و تمام بازیکنان به شرایط و جو چنین مسابقاتی عادت دارند. سپاهان دارای بازیکنان جوان زیادی است و یک ترکیب جوان در تیم داریم و قول می‌دهم با اعتماد به نفس کامل برابر الهلال بازی خواهیم کرد. ما از تمام توانمان برای افزایش روحیه بازیکنان استفاده خواهیم کرد تا پیروز شویم.

او در پایان گفت: بانوان سپاهانی می‌توانند این بازی را از نزدیک و در ورزشگاه تماشا کنند و امیدوارم با حضور پرشور هواداران بتوانیم شب به یادماندنی برای سپاهان رقم بزنیم.



منبع مهر

نوشته های مشابه