آخرین اخبار

اعلام آخرین محدودیت‌های ترافیکی در آستانه دربی ۱۰۱


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد رازقی درمورد آخرین وضعیت ترافیک در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از ۸ ساعت تا آغاز دربی ۱۰۱، اظهار داشت: از ابتدای صبح افرادی که قصد دارند باری را تماشا کنند، از ابتدای صبح مراجعه کردند. همکاران ما نیز از قبل از ساعت ۱۰ برای اینکه به صورت ویژه پوشش ترافیکی بدهند در محل حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به ازدحام زیاد، نیاز است محدودیت‌هایی خاصی اجرا کنیم. اگر بار ترافیکی به حدی باشد، باید ۲ مورد محدودیت ایجاد کنیم. مورد اول مربوط به مسیر شرق به غرب آزادراه است و ورودی ضلع غربی و همچنین ضلع شرقی در صورت نیاز مسدود می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور خاطرنشان کرد: در صورت ازدحام بار ترافیکی در مسیر مخالف یعنی غرب به شرق نیز هر ۲ ورودی بسته می‌شود. علت این محدودیت‌ها نیز این است که امروز بار خروجی زیادی داریم و خیلی از شهروندان می‌خواهند از مسیر شرق به غرب از تهران خارج شوند و ادامه مسیر بدهند و به همین دلیل سعی داریم انسداد راه نباشد.

رازقی خاطرنشان کرد: همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه علامه و ورودی خیابان جهاد در صورت نیاز مسدود خواهد شد. مراجعه کنندگان باید به موقع به ورزشگاه بروند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. نکته دوم درمورد پارک وسایل نقلیه است. باید خودرو‌ها را در محل‌های مناسب و پارکینگ‌های مشخص پارک کنند و اگر در محلی که مشکل ایجاد می‌کند، یک خودرو پارک شود قطعا توسط همکاران من به وسیله جرثقیل منتقل می‌شود. در پایان توصیه می‌کنم با عوامل پلیس راهور همکاری شود تا در کمال نظم و انضباط و ایمنی ترافیک مسیر رفت و برگشت ورزشکاران را فراهم کنیم.

انتهای پیام /



منبع دانشجو

نوشته های مشابه